sobota 19. listopadu 2011

Škvarkové placky




Dnes byli moji kluci pracovat u babičky na chatě, skládali celé odpoledne dřevo, tak jsem je chtěla potěšit nějakou dobrotou. Proto  vznikly tyto výborné placky. Jsou to jen nastrouhané brambory, sůl, hladká mouka, 2 vejce a nadrobno nasekané škvarky. Zpracovala jsem těsto, vyválela placku a vykrájela kolečka asi 4 mm silná, která jsem pekla v troubě na sádlem pomazaném plechu. Je to jednoduchá ňamka vhodná jako hlavní jídlo, nebo třeba pochoutka na zakousnutí k dobrému vínu :)

4 komentáře:

  1. Ňamíííí, miluju škvarkové placky :-))) Máme tu novou pekárnu a tam dělají moc dobré.

    OdpovědětVymazat
  2. Holky, kdybyste věděly jak jsem se zas nabouchala :)) To je hrůza!

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, úplně se mi sbíhají sliny ;-)

    OdpovědětVymazat