pondělí 21. listopadu 2011

Blížící se Advent

Advent se nezadržitelně blíží, takže i my se na něj chystáme. Včera jsem byla s přítelem ve městě nakupovat a tak jsem samozřejmě neodolala a zakoupila i pár vánočních doplňků v jednom obchůdku, kam moc ráda chodím nakukovat. Mají tam nádherné věci. Myslím, že moje návštěva nebyla poslední :)) Teď už mi zbývá jen pořádně vysmýčit byt a můžu začít zdobit. Dnes jsem si objednala u kamarádky adventní věnec. Sice jsem ho každý rok dělala sama, ale nakonec jsem se nechala zlákat. Má je krásně načechrané a to mě se nikdy nepovede. Bude za 80,- Kč. Ozdobím si ho sama. Loni mi tchýně koupila porcelánový věnec s pomněnkami, takže ho určitě také použiji. Napustí se do něj voda, zapíchají se větvičky do otvorů, postaví svíčky a je hotovo. Už se na vše moc těším, mám tohle období roku moc ráda. Navíc mám malou pomocnici, která se mnou vše ráda chystá a učí se tím dodržovat tradice :))





Tady je ta moje malá pomocnice. Baret jí pletla babička, šálu já, kabátek jsem koupila na Aukru a sukni v jednom anglickém sekáči :) Docela povedený outfit, co říkáte? :)) Přítel konstatoval, že vypadá jak dítě z první republiky :))


5 komentářů:

  1. všechno je krásné, ten věnec se mi moc líbí! ale ze všeho nejkrásnější je ta malá pomocnice v tom vyladěném oblečku, moc jí to sluší!
    (ráda bych se přidala do pravidelných čtenářů, ale nějak se mi to tu nezobrazuje, snad někdy příště.)

    OdpovědětVymazat
  2. skvělý Ali, parádní věnec...

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji za milé komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně jsi nakoupila, ten věnec se mi moc líbí :-)
    A malé to sluší :-)

    OdpovědětVymazat