neděle 22. ledna 2012

Překvapení od Dituš - OCENĚNÍ

Dnes jsem měla v mailové schránce od Dity vzkaz, že mám něco u ní na blogu. Samozřejmě jsem ženská zvědavá, tak jsem tam hned vlítla a zjistila, že mi Dituška udělila toto krásné  ocenění.


 

Dituš znám z galerie Marina a seznámily jsme se virtuálně v létě 2011, při společné akci Hvězdná deka pro Bellet.  Je to prima ženská a navíc veliká šikulka. Na její blog chodím nakukovat pravidelně  a spojuje nás také to, že jsme obě Jihočešky a máme malou dcerku. Tím největším společným zájmem je ale určitě tvoření :) Dito ještě jednou veliký dík! A zde se můžete kochat tou nádherou  http://u-ditus.blogspot.com/ 

Toto ocenění je určené pro malé blogy, které mají do 200 pravidelných čtenářů. Oceněná blogerka pak na svůj blog umístí odkaz na člověka, který jí  ocenění udělil, a pak ocení dalších 5 blogů. Jejich majitelkám zanechá vzkaz.


Docela se momentálně peru s časem a je pro mě hlavně velký problém, vybrat jen 5 kvalitních blogů, protože na světě je tolik šikovných a dobrých lidí :) Po dlouhém přemýšlení tedy musím udělit srdíčko těmto blogerům:
Amélie je skvělá máma a obdivuji sílu s jakou kráčí životem!

Za Lenkou chodím na skvělé recepty :) Děkuji!

Katka je moc šikovná a má doma krásně útulno, ráda chodím do Švýcar alespoň virtuální cestou .))

Daja a její milé komentáře vždy potěší a blog je skvělý!

Moc milá holčina, kterou znám s Mariny a její výrobky se mi moc líbí. A navíc je moc sympatická a také Jihočeška .)

Všem přeji krásnou neděli a těším se na vaše krásné psaní, tvoření, vaření atd. 

Zdraví Alena :)

                                                                                                                                                                                                                  

4 komentáře:

  1. Alenko ,sluníčko, moc jsi mě potěšila a já zas budu mít chut do tvoření....Díky moc....Daja

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, ještě jednou moc děkuji!!! A ať se Ti daří :-) a dobře vaří :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Holčinky zasloužíte si to, takže není zač děkovat. Jste šikulky! Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  4. Ali, teď koukám, že můj komentář ze včera tu není? Já s tím tak trochu bojuju, moc tomu blogování ještě nerozumím... Takže ještě jednou, nemám slov a moc děkuju, tak já zase něco vyfotím, ať je na co se koukat:-)Díky moc, jsi zlatá!!!

    OdpovědětVymazat