pondělí 23. ledna 2012

Moje milovaná kuchyń

Kuchyňka, kterou jsme si nechali udělat na míru při rekonstrukci bytu, mi naprosto vyhovuje a mám ji moc ráda. Sice občas sním o domečku s pořádně prostornou kuchyní ve francouzském stylu, ale to jsou jen sny a myslím, že do našeho panelákového bytu se tahle hodí moc pěkně. Dnes jsem byla pilná jako včelka a dokonce jsem umyla okno, vyprala záclonu a tak trochu už květinami přivolávám jaro. Vykvetla mi orchidej, už poněkolikáté, tak se vám chci pochlubit. Na to, že moje péče o květiny je dost sporadická, se mi orchideje odměňují pravidelně několikrát do roka.


















9 komentářů:

  1. Ali, koukám, že máme kuchyň hodně podobnou, skřínky i madla jsou stejný, jen nemám ty bílé skříňky a ty skleněné mám lemované nerezem. Takže máš fakt mooc pěknou kuchyň:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná kuchyň, přesně podle mých představ:-) Orchidej je krásná:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aluško tak u Tebe bych si dala turka a poseděla pod orchidejí,nádherné s obdivem ,Daja

      Vymazat
  3. Aluško málem bych zapoměla u mě na blogu máš překvapení!Daja

    OdpovědětVymazat
  4. Ali, moje péče o květiny byla v podobném duchu, dnes mám jenom sukulenty a všem je nám fajn, ahoj

    OdpovědětVymazat
  5. Taky bych potřebovala umýt okna a vyprat záclony... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná kuchyňka ;-) Moc se mi líbí obklady, jsou parádní!

    OdpovědětVymazat