středa 1. února 2012

Dneska jsme si s Aduš pošmákly :))



Dietní obídek :)
Jak už jsem psala, dala jsem se na zdravý životní styl (snad mi to vydrží, držte mi prosím palce :)) a proto dnes bylo hovězí s bramborovou kaší a zelný salátek. Malé Adélce to také chutnalo jak můžete vidět níže :))



7 komentářů:

  1. Ahoj ,také bych si dala a ještě bez práce napiš prosím kdy a kde chichi Daja

    OdpovědětVymazat
  2. Teda ty nám děláš chutě:-) I když...já si dnes uvařila svoji oblíbenou kapustu s dušeným vepřovým, taky to bylo mňami mňami:-)

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá náádherně, asi zajdu na oběd. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Aleno,
    prosím ozvi se mi Ellišce z Galerie Marina - kontakty a email ode mne tamtéž.
    Díky,

    OdpovědětVymazat
  5. Princeznička , krááásna :-) máš u mňa nomináciu 11 kuk na môj blog

    OdpovědětVymazat
  6. "Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda and uhamka"

    OdpovědětVymazat